Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 8 Wrzesień 2025

Kobieca siła w modzie. Jak ByJoannka buduje relacje z kobietami w sieci?

2025.08.29

Prowadzenie butiku odzieżowego online to nie tylko sprzedaż ubrań, ale również tworzenie społeczności prawdziwych miłośniczek mody. Na badzwyjatkowa.pl przedstawiamy butik ByJoannka, w którym kontakt z klientkami jest jednym z kluczowych elementów prowadzenia biznesu. Jest to jeden z najważniejszych składników sukcesu w tym butiku.

Lepsza prezentacja – większe zainteresowanie

Podczas robienia zakupów online nie mamy możliwości obejrzenia ubrań osobiście, dlatego tak ważny jest sposób ich prezentacji w butiku ByJoannka. Same zdjęcia powinny być jak najlepszej jakości, ale to czasami za mało. Dlatego tak istotne są krótkie filmiki nagrywane w prezentowanych ubraniach, co pozwala pokazać cały urok każdej rzeczy. W ten sposób każda zainteresowana klientka może się przekonać, że właśnie tego szuka do swojej garderoby.

Media społecznościowe – świat równoległy

Trudno zignorować znaczenie mediów społecznościowych we współczesnym świecie, a zwłaszcza jeśli prowadzi się biznes online. Butik ByJoannka prezentuje na swoich profilach najnowsze kolekcje, informuje o różnego rodzaju akcjach i promocjach. Dzięki temu wszystkie te informacje bardzo szybko docierają do obserwujących klientek, które mogą skorzystać z najlepszych ofert, a przede wszystkim nie przegapią żadnej okazji. Tworzenie interesujących treści pozwala przyciągnąć uwagę wielu zainteresowanych kobiet w stosunkowo krótkim czasie.

Budowanie relacji – umacnianie wiarygodności

Tworzenie własnej marki modowej opiera się w dużej mierze na budowaniu wiarygodności. W butiku ByJoannka znajdziesz wygodne i stylowe ubrania, które mają uniwersalny charakter, dlatego są tak chętnie wybierane przez klientki. Dla podkreślenia wiarygodności na profilu  butiku na Instagramie w wyróżnionych relacjach publikowane są zdjęcia prawdziwych użytkowniczek poszczególnych ubrań. Dzięki temu każdą rzecz można zobaczyć na kilku sylwetkach i przekonać się, że noszą je nie tylko modelki na sesji. Wszystkie te czynniki wpływają na umocnienie się marki modowej ByJoannka w świecie butików online. Właścicielka butiku, Joanna Wyciślik, mówi o tym tak: – Najpiękniejsze w prowadzeniu ByJoannka jest to, że poznałam tyle niezwykłych kobiet. Czasem zaczyna się od zwykłego pytania o rozmiar, a kończy na długiej rozmowie o życiu. Uwielbiam, gdy klientki przesyłają mi zdjęcia w ubraniach z mojego sklepu – widzę wtedy, że to, co im oferuję, naprawdę dodaje im pewności siebie i po prostu sprawia im radość. Cieszę się, że udało mi się stworzyć miejsce, które jest nie tylko butikiem ale także przestrzenią dla całej społeczności wspaniałych kobiet.

Materiał sponsorowany